Skip to content
Inschrijving

Reglement

EVENEMENT

SPORTEVENEMENT VOOR HANDISPORTERS, LOPERS EN WANDELAARS.

Vertrek

Zondag 29 mei 2022 om 10uur

Start Handisport om 9.30 u.

Vertrekplaats

Jubelpark

Brussel – België

Inschrijving

Vanaf vrijdag 1 april 2022

INSCHRIJVINGEN

De inschrijvingen zijn mogelijk vanaf Vrijdag 1 april om 9 uur.

Het aantal inschrijvingen is beperkt.

Het inschrijvingsgeld bedraagt 25 € (met de BTW van 21% inbegrepen).

Inschrijven kan:

1° Via de website : www.20kmdoorbrussel.be.

2° In onze kantoren, Kapellestraat 17 te 1000 Brussel.

Het inschrijvingsgeld wordt in geen geval terugbetaald.

Het wijzigen van een inschrijving gebeurt uitsluitend in onze kantoren. Voor elke wijziging zal 10 € aangerekend worden.

De deelnemers moeten minstens 12 jaar zijn.

De organisatoren geven aan de deelnemers de raad om zich vooraf te onderwerpen aan een medisch onderzoek.

SANITAIRE REGELS

Alle door de autoriteiten voorgeschreven sanitaire maatregelen moeten nageleefd worden.

HANDISPORTERS, LOPERS EN WANDELAARS

Lopers:

De start van de lopers wordt gegeven vanaf 10:00 uur in vijf golven.

Wandelaars:

De wandelaars starten om 10.30 uur vanaf vak 6.

Toeschouwers:

Kom de deelnemers aanmoedigen langs het parcours

map-depart-hd

BORSTNUMMER

Elke deelnemer krijgt een borstnummer op basis van zijn prestatie in 2021 of op basis van een referentietijd over een evenwaardige afstand, en dit in functie van de nog beschikbare nummers.

De deelnemer die zich via internet heeft ingeschreven, kan na ontvangst van de e-mail met bevestiging van de vertrekgolf, zijn borstnummer afhalen in onze kantoren, Kapellestraat 17 te 1000 Brussel. Dit kan van maandag tot vrijdag tussen 9 en 18 uur. Op vrijdag 27 mei, zaterdag 28 mei en zondag 29 mei kunnen de borstnummers afgehaald worden aan de INFO- stand op de Esplanade van het Jubelpark.

KLEEDKAMERS

Kleedkamers worden gratis ter beschikking gesteld van de deelnemers in het Koninklijk Legermuseum op de Esplanade van het Jubelpark.

Aan de deelnemers wordt gevraagd om de zalen en de tentoongestelde stukken te respecteren. De kleedkamers zijn uitsluitend toegankelijk voor de houders van een borstnummer. De organisatoren zijn niet verantwoordelijk bij eventueel verlies of diefstal.

WEDSTRIJD

De deelnemers krijgen 5 uur de tijd om de afstand af te leggen. Na de doorgang van de bezemwagen, die de wedstrijd afsluit, moeten alle deelnemers zich houden aan de gebruikelijke verkeersregels.

Langs het parcours zijn er 6 stands voorzien met bevoorrading van SPA water. Een AQUARIUS drank wordt uitgedeeld in Ter Kamerenbos.

MEDAILLE EN KLASSEMENTEN

Elke deelnemer die de eindmeet haalt, krijgt een medaille en kan zijn diploma afdrukken via onze website. Er zal een algemeen klassement worden opgemaakt, voor dames, heren, handisport deelnemers en voor de ploegenchallenge. De klassementen kunnen op de site worden geraadpleegd. De uitslagen zullen gepubliceerd worden op dinsdag 31 mei in de krant « DH Les Sports ».

De « ploegenchallenge » bevordert de groepsgeest binnen uw bedrijf of biedt u de mogelijkheid om een « charity cross » project te ondersteunen. Een ploeg bestaat uit minstens 10 deelnemers en het klassement wordt opgemaakt op basis van de 5 beste tijden binnen de ploeg.

AANSPRAKELIJKHEID

De organisatie zal elke aansprakelijkheid afwijzen in geval van verlies of diefstal van een borstnummer. De deelnemers zijn er zelf verantwoordelijk voor. Iedereen neemt deel aan de wedstrijd onder eigen verantwoordelijkheid. Het Rode Kruis verleent medische bijstand langs het parcours.